Pozycjonowanie

Unikatowe opisy produktów – coś, o czym ciągle zapominamy

Sklepy internetowe generują ponad 1/3 ogólnego ruchu internetowego, co sprawia, że mają one jednocześnie ogromny potencjał marketingowy i przyciągają rocznie miliardy odwiedzających użytkowników. Jednak aby sklep zaistniał w Internecie i był wysoko na listach wyszukiwania, powinien zostać odpowiednio wypozycjonowany.

A to bez unikatowych i niepowtarzalnych opisów produktów i kategorii jest obecnie praktycznie niemożliwe. Wielu przedsiębiorców nieznających podstawowych zasad SEO idzie na łatwiznę i korzysta z gotowych opisów sprzedawanych przez siebie produktów, które są powielone na tysiącach innych stron i sklepów. Jeszcze inni w ogóle rezygnują z opisu, skupiając się na samej grafice. Tymczasem to właśnie tekstowa treść w sklepie sprawia, że pozycjonowanie jest łatwiejsze, szybsze, a same roboty Google pozytywniej patrzą na taką witrynę. Brak unikatowości w opisach może w ogromnym stopniu wpłynąć na ranking strony w wynikach wyszukiwania, a w bardziej skrajnych przypadkach doprowadzić nawet do nałożenia na stronę filtra.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *